9 kwietnia 2012

RZUCAM JAJCAMI ;)

Właśnie zastanawiałam się jak zacząć pisać .. dziękuję Ci kochana Aneczko .. zatem, to moje nowe jajca styropianowe. Wzór ANN jak zwykle nie pozostawił złudzeń co do wielkości i dlatego aida 20 wydała mi się zbawieniem, a 21cm jajca doskonale wpasowały w sytuację. Naciąganie dość sztywnej tkaniny bez grama kleju (wszystko na szpilkach) doprowadziło mój język do skrajnej wulgarności i machnięcia raz, czy tam dwa w podłogę onymi. Po walce przyszedł czas na dekorację i na powrót stałam się damą, fajne jest to, że co roku zrobię sobie inną, cudowny styropian. Bardzo proszę wierzcie mi na słowo, aida jest bladoróżowa a ściany na 3 i 4 zdjęciu blado fioletowe, mój aparat zawsze daje mi do zrozumienia, że jest dla idiotów i niech już tak sobie o mnie myśli. Czarne jajo jest moim ulubionym, chociaż nie przepadam w tym roku za karczochami, ale udało mi się samodzielnie udrapować różyczkę i kocham ten materiał ! Jolu kochana, jeżeli będziesz tu w gościnie to właśnie na niego zwracam twoją uwagę.







Pozazrościłam Aploszce chłopaka i tadam .. mam i ja ! Oto mój luby-klucznik jeszcze bez sprzętu, bo nieuprany i nie na ramki, ale kocham go nad życie i Niedźwiedź nie jest zazdrosny i mogę nawet go sobie w kuchni nad stołem powiesić i życie jest piękne !

Kochane Dziewczyny Święta mijają, więc ja pozwolę sobie tak poświątecznie życzyć Wam cudownej reszty roku hihi cokolwiek to znaczy i jak idiotycznie to nie zabrzmi, no czas kończyć ten wpis .... buziaki .... Marita

6 komentarzy:

Z książką w dłoni pisze...

Kochana Ciebie jak nie ma to nie ma...ale jak się pojawisz to powalasz na kolana!!!!

Piękne jajca Ci wyszły:) Mi się strasznie podobują:) Powiedz mi tylko na tym karczochowym jajcu w te różyczki to materiał jakiś?

Czekam na to jak zakończysz klucznika- chcę go w pełnej krasie zobaczyć jeszcze w TYM ROKU!!!!!!

Obyś nie zniknęła mi na kolejne parę miesięcy;)

Buziaczki

Marita pisze...

Kasieńko, to materiał taki śliczny, śliczny !!!

Z książką w dłoni pisze...

No fakt śliczny:)

Jolcia pisze...

Widzę ten materiał! No... qrczę, Marta, będziemy szukały do skutku :)

yenulka pisze...

napisałabyś coś, odkurzyła koty zalegające po kątach :)

yenulka pisze...

halooooooo :)